неделя, 5 октомври 2014 г.

L'Oreal Jeans Effect лак за нокти

Вдъхновена от септемврийския випуск на българското списание Elle  и публикациите, посветени на деним look, толкова актуален тази есен, още миналия месец се сдобих с лак на L'oreal в класическия индиго цвят. Още повече, че лаковете им са толкова хвалени от любимия ми блогър Elena864 :)

L'Oreal лак за нокти

Ноктите ни също имат нуждо от подобаващо за сезона облекло ;)
Дойде време и за тест на L'Oreal Jeans Effect в оттенъка Indigo Classique 860: с изненада открих, че той е с "пясъчен" ефект. Покупката беше необмислена, и дори не успях да проверя отзиви - бях просто пленена от цвета в опаковката. Осъзнавам, че грешката е моя, и самият лак може да убийствен, но наистина усетих леко разочарование. Не си падам много по подобен ефект, така че директно преминава към още 50-тте лакове в колекция на сестра ми. 

Цена: ~7 лв.
Количество: 5 мл






Ще наблюдавам за трайност, тъй като е първия ми лак на тази марка, но явно не и последен - четката е мега удобна ;)

6 коментара:

  1. Както винаги страхотни снимки!А лакът е убиец!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерсиии :) Този път се наложи да се справям без асистент... ))

      Изтриване
  2. От много време заглеждам тази серия, но след тези снимки определено ще ги пробвам! Много красиво ти стои, ако питаш мен няма нужда да ходи при сестра ти :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Цветовете на линейката са много сполучливи, но наистина не съм фен на този ефект... Просто ще търся подобен цвят благородно синьо. Късно е - вече е уреден трансфера :)

      Изтриване
  3. Страхотен цвят и аз го заглеждах и наистина в шишенцето не дава вид да е с пясъчен ефект :) отива ти на плочката на ноктите.

    ОтговорИзтриване
  4. Уникален цвят и ефект..Доста го заглеждах ,но така и не се престраших..Сега ме е яд :(

    ОтговорИзтриване