От близо 30 години насам октомври традиционно е най-розовия месец в календара - Месец на Борбата срещу рака на гърдата. В процеса на сбора на средства и разпространение на информация за нея участват доста медии, фармацевтични и козметични компании (Avon, Estee Lauder). С кампания "Напомням ти, защото е важно" българска марка Star Nails цели да привлече внимание на жените от различна възраст към заболяването, както и превенцията му.
С капка розов лак в цвят "Венера" на SNB се включвам в инициативата.
Въпреки че всичко започва (и продължава) през 1985 г. с чисто комерсиални цели в рамките на рекламна кампания на нововъведения уред - мамограф, има полза в световен мащаб: образователна, превантивна, рехабилитационна. Не смятам, че трябва да всява ужас или паника: нормално е както да се грижим за здравето си, така и да говорим за него. Както и да потърсим/поискаме повече информация от специалисти.
При ранното откриване заболяването е лечимо в 97% от случаите, което неомаловажава регуларни профилактични проверки с лекарска помощ на жени от рискова група (пушене, злоупотреба с алкохол, затлъстяване, наследственост, захарен диабет, отсъствие на бременост или раждания в анамнеза, хипертонична болест, късна менопауза и т.н.).
Капка обществено внимание към рака на гърдата може да не е решение по въпроса, но е начин да си напомняме, колко е важно и ценно здравето ни. Не само днес, утре, но и всекирозов ден.
При ранното откриване заболяването е лечимо в 97% от случаите, което неомаловажава регуларни профилактични проверки с лекарска помощ на жени от рискова група (пушене, злоупотреба с алкохол, затлъстяване, наследственост, захарен диабет, отсъствие на бременост или раждания в анамнеза, хипертонична болест, късна менопауза и т.н.).
Капка обществено внимание към рака на гърдата може да не е решение по въпроса, но е начин да си напомняме, колко е важно и ценно здравето ни. Не само днес, утре, но и всеки
*Продуктът е бил предоставен от PR на марката в рамките на кампанията
Няма коментари:
Публикуване на коментар