понеделник, 14 април 2014 г.

Продукти за измиване->скрабиране->овлажняване - тази пролет

Сигурно, съм една от най-лошите съквартирантки на света - доста време прекарвам в банята. Ако сметна общото количество, става страшно: сигурно, вече можех да получа 3 висши хах. Склонна съм да мисля обаче, че след като ви споделя продукти, които избирам тази пролет за измиване->скрабиране->овлажняване, и вие ще почнете/продължите да ядосвате домашните си, като мен ;)

След тежката артилерия средствата, ползвани през зимата като защита от пресушаване, сега можем да си позволим нещо по-леко... и ароматно. Може да е част от парфюмирана серия, която ползвате, или напротив - от най-различни производители: с дискретен аромат, който не ви пречи или дразни през деня - както сапуни, така и лосиони. 


Lush
Измиването със Sultana of Soap от Lush не мога да сравня със нищо. Не спирам да го харесвам вече доста години въпреки не съвсем демократичната му цена заради овлажняващия ефект и богатия аромат на десерт с боровинки и стафиди. Съдържа няколко масла (включително тамяново, кокосово и рапично) - направо се топи при допир с кожата, така че снимката я направих отдалеч (увеличава се, при желание). Предполага се, че подхранва кожата още по време на измиване: потвърждавам с две ръце.

Ако не харесвате боровинка - пробвайте други, няма как да подминете Lush в The Mall заради ароматите, които се разнасят наоколо :) Персоналът е доста любезен във всичките им магазини (учудващо, но и в Русия също хах), което ме кара понякога да не съм много благоразумна с покупките, особено ако приличат и миришат на сладкиши. Тези, които знаят, какво искат, вече имат възможност да пазаруват онлайн от сайта им. Плюс последно ми споделиха, че ще отварят нов магазин в Serdica Center.

Наскоро получих неочакван подарък от една много добра приятелка - неикономичен, но тооолкова приятен: скраб Aqua Mirabilis от Lush. 





Много мек и не толкова aгресивен, както скрабове със захар/сол, които ползвам обикновено. Ексфолирането става за сметка на фино смлени бадемови черупки, за овлажняването отговарят: бадемово и какаово масла, както и масло от сандалово дърво. Парфюмерната композиция ме оставя да се чувствам повече от удовлетворена. Доста по-икономичен е от вълнуващия и плодов You Snap The Whip, който изхабих буквално за 3 пъти, но все пак едва ли ще му се радвам дълго. Едвам не ми се разтопи в ръцете, докато правих тази снимка ;)

За овлажняване вечерта понякога ползвам детско масло с календула на Bubchen (за да успее да се попие добре върху влажната кожа), а след сутрешния душ един от двата лекички лосиона - съдържат само глицерин с някои допълнителни екстракти, понякога без масла: 

- I Love... Raspberry&Blackberry лосион за тяло - с плодов аромат, както вече разбрахте. Няма лепкав ефект след използването, доста поносимо изпълнява функциите си за сметката на глицерин, маслото на ший и кокосово масло (най-последно място) в състава си, но парфюмерната му композиция е доста неестествена и малко натрапчива, чак почва да ме дразни след времето. Кокосовата им серия е по-удачна, според моето скромно мнение... Бих се разстроила от покупката, ако не беше коледен подарък :D


Lush

- Vistoria's Secret – Amber Romance лосион за тяло - влюбих се в крем от същата серия много, много отдавна: няма определени съставки, които да определят аромата, просто е със специфична и много удачна парфюмерна композиция. Не пътувам много и не можех да го подновя, когато свърши. Вместо крема обаче се сдобих със лосион: дори съм по-доволна, т.к. се разнася по-лесно заради течната текстура, оставя по-лека ненантрапчива миризма върху кожата, което не пречи да ползвам любимия парфюм. С крема трябваше да съм по-предпазлива в това отношение. Правя компромис със степента на овлажняване, но... съм супер доволна.


Vistoria's Secret

Обикновено, когато в банята ми се появява продукт, ползван с удоволствие, това винаги се отразява върху редовността грижите ми за тяло - във всяка една стъпка. Така че ви пожелавам винаги да сте доволни и грижовни по отношение към себе си:)

2 коментара: