За хора, интересуващи се от красота, събитие Arena Professional опеределено е едно от най-важните за цяла година (особенно пък ако красотата им е професия). Събира по един покрив български и световни производители на професионалисти от бранша,
обучители, производители, вносители и дистрибутори на професионална козметика,
оборудване и апаратура за салони и SPA центрове. Изложението има за цел да подпомага
български и чуждестранни производители и вносители за увеличаване обхвата на техния
бизнес и намиране на нови дистрибутори и клиенти в лицето на салоните за
красота и SPA центровете.
У мен като индивидуален посетител предизвика огромен интерес: 200 изложителя - най-различни марки и производители - са представени на огромна площ. Въпреки че целят business2business продажби, няма как да не обръщат внимание и на преките си потребители, предоставяйки ни възможност за тестване на продукти, както и закупуването им на цени, доста по-ниски от тези на дребно. От което се възползвах с огромно удоволствие :)
Изложението се провеждаше в рамките на три дни от 17 до 19 октомври в Inter Expo Center София: вход за посетители - с билет на стойност 5 лв (повярвайте, струва си).
Замъкнах сестра ми със себе си, след което като цяло ми е трудно да си спомня, как толкова бързо минаха 3-4 часа, които прекарахме, тичайки от един щанд към другия, попивайки цялата информация и новини. Внимателно разучих програмата, затова отидохме тъкмо навреме за началото на националния конкурс по грим "Make-Up Competition Arena Of Beauty" с участие както на начинаещи, така и опитни гримьори.
Привлече вниманието ми и националния Конкурс по SPA масаж (ах, да се бях записала като доброволец?), но заложих на по-визуалната част на конкурсната програма.
Модел на Яна Стоянова, победител снимка: Рада Петкова |
Гримьор Искра Парладийска, 2-ро място |
Гримьор Велина Борисова |
Гримьор Таня Лозанова с модела си |
Привлече вниманието ми и националния Конкурс по SPA масаж (ах, да се бях записала като доброволец?), но заложих на по-визуалната част на конкурсната програма.
Преди всичко се отбихме за семинар на марка PHYT'S, за щанда Hydrafacial на официалния им дистрибутор BulMed с вече познатия на мен уред по презентация от откриването на центъра по естетика Persona. Очаквам с нетърпение PolinaSofia да сподели резултати от продецури :) За интересуващите се - BulMed провеждат демонстрации на уреда, подробности може да намерите във fb страницата им.
Минахме през безброй щандове, като няма да ви натоварвам, споделяйки само най-интересни, по мое мнение. Някои продукти щях просто да подмина: сред тях е Seche Vite - бързосъхнещо топ-покритие, подпомагащо на лака да изсъхне в дълбочина. Мисля да го открадна от чекмеджето на сестра ми за бърза проба :D
Заредих се с лакове OPI в есенна гамма, както и поднових някои любими цветове ;) |
Докато разучавах огромния асортимент на етерични масла на Pranarom (записвам си ги за в бъдеще), вниманието ми привлече доста динамично представяне и дизайна на продукти ByeBra.
Не се смейте - консултанти бяха двама мъже :) Всъщност, дори не се изискваше да обесняват: бяха пуснали информационно клипче за демонстрация, което дава ясна представа за целта и приложението на продукта. Става въпрос за сутиен без презрамки, който е спасение за любителки на рокли и блузи с гол гръб или дръзко деколте. Изглежда като лепенка от хирургическа лента, направена от безопасни материали (според производителя) - от любопитство се сдобих с 2 лепенки в комплекта на цена 10 лв. в симпатичен розов плик. Замислих се, защо ли избягвам такъв тип дрехи - за да си спестя дискомфорт и нерви от силиконови чашки, презрамки и т.н. ...
Не се смейте - консултанти бяха двама мъже :) Всъщност, дори не се изискваше да обесняват: бяха пуснали информационно клипче за демонстрация, което дава ясна представа за целта и приложението на продукта. Става въпрос за сутиен без презрамки, който е спасение за любителки на рокли и блузи с гол гръб или дръзко деколте. Изглежда като лепенка от хирургическа лента, направена от безопасни материали (според производителя) - от любопитство се сдобих с 2 лепенки в комплекта на цена 10 лв. в симпатичен розов плик. Замислих се, защо ли избягвам такъв тип дрехи - за да си спестя дискомфорт и нерви от силиконови чашки, презрамки и т.н. ...
Тъкмо навреме е да спомена, че октомври е обявен за месеца на борба с рак на гърдaта: пряко засяга нас, жените. Въпреки че изначално е направено с цел реклама на мамография като способ на диагностика на заболяването, все пак трябва се сме информирани и отговорни за здравето си.
Заключителна дума: бързам да споделя за мастърклас по моливна и акварелна техника в грима на Светлана Визнюк (дипломиран украински професионалист), който ще се проведе на 20-21 ноември в София. За грим-ентусиасти това наистина е събитие, защото ми отне поне 15 минути да успокоя сестра ми, след като научи новината на щанда на Make-Up Atelier Paris.
Няма да си позволя да пропусна следващите изложби Arena Professional – въпреки някои недостатъци в организация (не намерих сили да стоя на опашка от 20 човека за един кроасан и бутилка вода), очевадна липса на качествен подход към оформянето на щанда и дори рекламни материали на повечето изложители (като размазани листовки, раздавани на входа, например) независимо от качеството на предлагани от тях продукти, смятам този опит за полезен. И достъпен за всеки потребител - не е нужна покана, само желание и интерес да пробвате и видите ново.
Ще ми е интересно да чуя, дали сте ползвали някои от посочените продукти/марки, както и впечатленията ви ;)
P.S. Снимки, както винаги, са мои, освен ако не е посочено изрично
P.S. Снимки, както винаги, са мои, освен ако не е посочено изрично
Няма коментари:
Публикуване на коментар