неделя, 14 септември 2014 г.

Септември - SNB Professional в цвят "Детелина"

Обичам да "разхождам" нови неща: било то дреха, аксесоар или нова козметична придобивка. Любопитно ми беше да пробвам лак на нова за мен марка, и то българска - SNB Professional от последната им колекция "Шесто чувство". Ще наблюдавам за трайност ;)

snb professional

Четка: плътна и удобна в нанасянето. А оттенъка... истински есенен: благородно зелено, с металически блясък. Съвместих "разхождането" му със слънчевия септемврийски следобед, който ви споделям с удоволствие. 
Трайност: 4 дни and up при мен


snb professional

snb professional

two candles sofia

two candles sofia

two candles софия

snb professional


snb professional

*Лакът беше предоставен от PR на марката


7 коментара:

  1. Много, много, много красив лак и ти стои невероятно!

    ОтговорИзтриване
  2. Ох, снимките ти <3
    На мен Детелина и Весела ми станаха фаворити от колекцията <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря <3 И аз много харесах оттенъка Весела, но вече имам подобен от OPI :)

      Изтриване
  3. Отговори
    1. Мерси )) Но част от тях, разбира се, не е правена от мен :(

      Изтриване
  4. Снимките са много хубави <3 А лака е прекрасен за пореден път го казвам вече :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаряааа <3 Точно такива цветове ми липсват понякога. Видях публикацията ти - лака е наистина учудващо добър :)

      Изтриване