събота, 27 септември 2014 г.

Clinique True Bronze бронзираща пудра

Времето навън просто предизвиква да търся слънчеви спомени и асоциации от лятото, за да си вдигна настроение. Първото нещо, което ми идва на ум е бронзираща пудра True Bronze на Clinique (в оттенъка 02 Sunkissed - многозначително, нали?). 



Не беше безкрайно нужна, но все пак добре обмислена покупка. Исках да я имам - първия ми бронзер :) 

Малко се прахосваше без употреба последните месеци, защото си оставях минимално време за сутрешния козметичен ритуал (мда, обичам да си поспя), а й нямах нещо, което би запечатало използвани средства добре върху бързо омазняващата ми кожа. В момента търся подходяща основа за грим, и почти съм спряла на базата на Lancome, горещо препоръчана от момичета от бутик Престиж при последното/всъщност, първото/ ми посещение. Удължава минимално процеса на гримирането за поспаланковци като мен, но от друга страна придава нужната трайност на целия грим.

Пудрата е фино смляна: такава, каквато търсех доста дълго време. Едри бляскави частици върху мое лице след 1-2 часа се превръщат в нещо ужасяващо. А и исках да мога да я ползвам в ежедневието. Голяма част производители предлагат подобни продукти в много (много!) тъмни цветове, така че учудващо се чувствах ограничена и в избора на оттенъка, тъй като се падам бледичка. 


Clinique bronzer
Закупена от магазин Clinique&Estee Lauder, ~62 лв.

Clinique True Bronze

Clinique True Bronze swatch

Използвам я за озаряване и изравняване на тена, а и донякъде за скулптуриране на лицето (в рамките на възможности на кривите ми ръце).
Перфектен бляскав завършък, с който се чувствам малко по-специално.  

Приятен плюс: няма никаква миризма, както всичките продукти на Clinique. Отделих специална четка за бронзъра, но мисля да си взема по-подходяща.
Разнасям пудрата от челото до скули, образувайки буква "Е" за изпъкване на скулите.

Трайност зависи както от състояние/типа на кожата, така и от фон дьо тена - то ест, от основата, върху която е нанесен: още при пробното нанасяне консултанта на магазин Clinique&Estee Lauder използва Estee Lauder Double Wear фдт, който по принцип ми е тежък, но пък даде добра основа, за да мога да придобия впечатление и да взема решение за покупка. 
Напълно доволна и удовлетворена съм от тази инвестиция. По-скоро беше един подарък за себе си след приключилата ми борба с акне. Поприбързах с бляскав бронзер, защото релефа на кожата ми все още не е равномерен, така че не пречи да се поогледам за матов такъв.
Ако съответства на изискванията Ви, задължително му обърнете внимание.

Имах  неприятна случка в един от най-големите beauty магазини, където консултанта нито ми предложи да седна, за да се пробва интересуващия ме продукт, а после се опита да го нанесе само върху челото и носа ми (!). Каквото и да говорим, доброто обслужване е способно да ни накара да сме по-склонни към покупка, особено когато става въпрос за нас, момичета ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар