събота, 16 януари 2016 г.

Любими пафюми за зимата: Issey Miyake, Cacharel, Chanel

Настроението зависи не само от времето, дами, но и от парфюма!


Радвам се да споделя с вас най-любими аромати, които ми помагат за създаването на добро настроение през тази зима. Enjoy! 

Issey Miyake L'Eau D'Issey


Близо, много близо до чистото съвършенство! Първо се отваря с аромат  момина сълза (не усещам пъпеш, признавам си), "сърце" от лотос, божур, карамфил и лилия, и завършва с пленяващите ноти на мускус и сандал. Тръпчив и крехък, труден за носене, но пленителен и запомнящ се - ако ви намери, означава, че сте един за друг.
Тежък е за горещините през пролет и лятото, според мен най-добре се отваря в именно в студените дни и върви в добро съчетание със семпъл outfit. Асоциирам го със снежна слънчева сутрин и обикновено използвам, когато искам да съм концентрирана, съсредоточена или пробвам нов нетипичен за себе look: идеален парфюм за Ледената кралица, да. 

Къде: Sephora, Douglas, Beauty Zone, Prettyshop и др. 

Cacharel Amor Amor Absolu


Като цяло намирам ароматите на Cacharel за прекалено сладки, дори захаросани, но лимитираната серия парфюмна вода Absolu на Amor Amor от Cacharel е точното попадение за млади (и лекомислени) дами през студеното време: ароматът е предназначен за най-радостните мигове от живота ни. 
Представлява цветен и плодов микс от грейпфрут, касис, ананас със "сърце" от момина сълза, жасмин и плумерия, завършващ се с нотите на сандалово дърво, ванилия, бензоин и бонбон (!). Жизнерадостен, ободряващ аромат, зареден с енергия и страст, подходящ за деня (в разумните количества) и още по-удачен за вечерното излизане или просто вечер пред комина с чаша вино и топла завивка. Притежателката му може да си позволи малко флирт, безразсъдство и капризи в големи дози. Обожавам го! <3

Къде: поръчах своето шишенце от enzo.bg тук, все още може да се намери в Sephora.

Chanel Chance Eau Fraiche


Този аромат е Любов: към себе си и света около вас. 

По-леката вариация на Chanel Chance, тоалетна вода Eau Fraiche е едновременно младежка и стилна, донякъде унисекс, но все пак женствена и притегателна. Ползвам аромата целогодишно, но само зимата мога и си позволявам да го нося и през деня, защото това съм аз във всичките ми проявления.
Спечели ме с енергия и свежестта на лимон (няма как да не усетите мускус), "сърце" от жасмин и водния зюмбюл. Затварят композицията амбра, пачули и тиково дърво. 
Както виждате, останаха ми буквално няколко капки, така че скоро ще повторя покупката. 

Къде: магазини - оторизирани представители на Chanel (Prettyshop, Sephora, Douglas)

Няма коментари:

Публикуване на коментар