четвъртък, 12 юни 2014 г.

Предпремиерно: La vie en rose... на ИВАН АСЕН 22 съвместно с Bioderma Bulgaria


Ужасно закьсняла, на вратата съм посрещната от усмихната елегантна дама - Нели Митева. След кратко запознанство, опасявайки се да ме помислят за още по-невъзпитана, веднага обаче хващам фотоапарата си. Защо? Хмм, долу ще намерите няколко от причините :)




Нели Митева
Нели Митева
Аксесоар на Нели - част от колекцията
Разстроих се, че съм изпуснала най-интересните неща от новите дизайнерски колекции, обединени с тематика La vie en rose, но Нели ме увери, че могат да направят избрана/харесана дреха по поръчка. Според мен, дори е по-добър вариант, защото лично аз постоянно изпитвам затруднения с готови дрехи - най-често с тяхната дължина хах (висока съм ~175 см: не е кой знае какво, но явно е проблем за някои производители).

Цялата колекцията е направена със много стил и малко по-различно отношение към Модата. Под един покрив са събрани дизайнерски имена като задължителните YOD by Яна Дворецка, Игор Илийовски, Георги Флоров, HAM & EGGS, Диляна Иванова, Prototype 23, nelmit, minty, VЯRA, Инна Габровска, Радостина Клинкова, Динка Касабова, Славина Петрова, Милена Начева, Юлияна Янъкова, Таня Хаджиева, Ива Григорова и Rosica Mrsic. Но това съвсем не е всичко. Заедно с тях видяхме и няколко свежи имена - Papieta by Марияна Рибарова, Мая Каранешева, Малката гад (имам чудесна брошка от магазин "Ключ"), Gizda by Катя Лозанова и Вяра Ценева, както и допълнителна изненада от Германия - JASMINA JOVY JEWELLERY на дизайнерката Ясмина Йови. За аксесоарите са поели грижата Виктор Павлов и Калина Чанкова.



Отражение



Ванина Иванова
С удоволствие разглеждах дрехи&аксесоари на други гости - модната Ванина
Bioderma Sensibio H2O

Нели Митева
PolinaSofia - модел за снимките на каталога
Bioderma ни изненадоха с представяне на новинка на българския пазар - толерантна грижа за кожата Sensibio Tolerance Plus. С нетърпение очаквам да я видя в действието :) 







Bioderma Sensibio Tolerance Plus
Дарина Кичкова
Дарина Кичкова - PR мениджър на Bioderma Bulgaria
Ако и Вие харесвате дрехи с женствени силуети със закачливи точки, райета и плисета, може да посетите шоурума на ИВАН АСЕН 22 в деня на откриването на 12 юни от 19:00 или до 3 юли на адрес 1124 София, ул. Иван Асен II. 22.

6 коментара:

  1. Много си бърза в отразяването, браво и много добре си се справила:))

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасно място :) и хора. Между другото и аз съм 175 висока и наистина е проблем понякога да си намериш дрехи, особено поли :) http://mayaetsavieenrose.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Може да ги посетиш лично, когато идваш в София ;) Значи, ми споделяш болката - проблема не е само с поли, но и със сака (и всичко, което има ръкави), дънки и т.н. :D

      Изтриване
  3. Чудесна публикация, поздравления :)
    Наистина, Иван Асен 22 е специално място, което винаги ни изненадва приятно с атмосферата и темата на своите събития. (аз също ще се включа в клуба на високите и с проблема, че обикновено роклите и полите ни идват леко по-къси... ;) )

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Специално е... затова ми беше приятно да се върна пак :) Съгласна съм и за рокли - не само идват по-къси, но и талията драстично подскача :(

      Изтриване