четвъртък, 13 февруари 2014 г.

Essie Big Spender

Независимо от времето навън, ако съм с този лак по ноктите, за мен винаги е пролет! Един от любимите ми, с постоянно почетно място в кутийката ми с лакове.


Essie
Essie Big Spender




Essie


Essie


Essie




Essie


Essie

Срещала съм лакове в подобен цвят на други производители - Maybelline, Seventeen, Orly Terra Mauve, CND Vinylux Tinded Love #153 (последните ги имам и двата), но точно този оттенък на Essie ми е огромна слабост. Лаковете Essie като цяло са ми слабост :) 


Издържат, както Orly&OPI, около 1 седмица - в зависимост от състояните на ноктите ми - затова не можах да устоя от новата покупка: в аптеки Ремедиум и Lilly до края на месеца предлагат доста примамливи намаления на продукти Essie (лакове - 10.99 лв и 11.99 лв съответно). И как да устоя?..

2 коментара: