вторник, 28 април 2015 г.

Любими пролетни парфюми: Dior, Lanvin, Clinique

От всичките сезони пролетта ми е най-любимият. Колкото и да е кратък тук, в България, успявам да му се насладя, дори и да продължава 2 седмици :)

Промените при мен започват обикновено от косата, незабележимо стигат до гардероб и малко по-свежи аромати. Парфюм, който избирам за деня, изисква синхронност със самочувствието и настроението ми. 

Случвало ли ви се е да сложите първо любимия си аромат, а после да изберете тоалет? Да, да и още веднъж да! Ако не - пробвайте! ;)

пролетни парфюми

Това, което търся при избора на парфюм/тоалетна вода - взаимност. Важно е, как се отваря върху кожата ми, какви са последните му ноти, и дали от първа и до последна ми харесва, какъв воал оставя върху дрехите и косата ми. Безспорните ми любимци за пролетта са няколко, като точно те са повод понякога да се усмихвам повече и да се чувствам по-добре от обикновеното. 

Тоалетна вода Miss Dior Blooming Bouquet - мандарини, божури и мускус. 


Свеж, "момичешки" аромат, чист и ясен като послание в много сладка опаковка: за мен е символ на безгрижност и събуждаща се енергия. Липсва му таинственост и дълбочина, може да е разочарование за почитателките на по-чувствени аромати, но е прекрасен избор за студени пролетни дни. Изпитвах разочарование в първите месеци след покупката... доста месеци след покупката, особено с оглед на цената му, но изведнъж мнението ми се промени, след като го усетих върху майка ми (да-да!). Въпреки че е EDT, задържа се по косата и дрехите доста време.
С удоволствие ще го използвам докрай като потърся нещо друго - усещам го за подходящ само през дадения период на живота ми. Много ми се иска да нося по-интересни, трудни аромати, но това също е изкуство...

Парфюмна вода Lanvin Eclat D'Arpege - глициния, зелен люляк, цветя на сладки праскови и листа от зелен чай, бял ливански кедър, мускус (тази съставка липсваше в официалния сайт Lanvin).


Подминавайки го в парфюмерния магазин, правите огромна грешка (както мен преди): един от най-продаваните, колкото и да е познаваем и донякъде комерсиален, заслужава този шанс
Ако наистина е Ваш аромат, най-вероятно, ще Ви намери... Така се случи и с мен: дава истинско спокойствие и увереност, почивка от суетата, безпочвени тревоги и търсения на себе си, своя стил и уникалност. Когато не знам, какъв парфюм да сложа, веднага се сещам за него: доверявам се на вкуса на скъпа приятелка, която ми го подари.
Лъха на истинска женственост, чувственост дори, колкото странно и да звучи. Не изисква прекалена смелост, за да се носи от млади момичета - по-скоро го използвам като щит, моите малки невидими доспехи. 

Парфюмиран спрей Clinique Happy - червен прейпфрут, бергамот, цвят на мандариново дърво, екзотически цветя.

Clinique Happy

Почитателка съм на цитрусови аромати, а, както знаете, не са от най-трайните... Clinique се справиха доста добре, като сложиха в малкото флаконче вълнуващ коктейл от ободряващи съставки: диша с енергия, живот, радост. Трайността е на ниво (усещам го и след 4 часа), особено със крем за тяло от същата линия. Това, което харесвам: не задължава собственичката си нито в облеклото, нито в поведението - напълно може да си позволим ексцентричност, детски капризи и малко ветровитост. Идеален за горещите пролетни дни.
Или съм предсказуема, или приятелките ми умеят да четат мисли, когато избират подаръци :D

Последните два са достатъчно леки, за да се ползват и през лятото (все пак, трябва да мислим и за околните) - през горещините предпочитам да ползвам парфюмиран спрей/крем за тяло. Могат да се намерят в Beauty Zone&Douglas, Pretty Shop, Clinique&Estee Lauder, Sephora и др. Поръчвах и  онлайн от Enzo.bg тази зима – имат приятни цени на нишови парфюми, както и несъмненно качество, препоръчвам.

Всеки аромат си има история - може би, гореизброените не са от най-многословните, но пък дават възможност да запазим нещо за казване с дрехи, аксесоари, грим и прическа, нали? 

Няма коментари:

Публикуване на коментар