петък, 25 юли 2014 г.

OPI - Lincoln Park At Midnight

Този цвят го слагам само когато съм в добро настроение :D:D Най-любимият, един от малкото ми лакове с брокатени частици. 


OPI Lincoln Park At Midnight

Не знам, какво трябва да се случи, за да спря да го купувам отново и отново (не се налага често - количеството е цели 15 мл). Ако почвам да бъркам в кутийка с лаковете си, винаги го поглеждам пръв :) Отдавна не съм посягала към него - дори се наложи да се разрежда като екстрена мярка. 
Има доста подобни цветове на Rimmel, Seventeen и т.н., но аз пък продължавам да харесвам този от години: удобна четка с качествена изработка, ненатрапчивия дискретен блясък, който се проявява само върху директна слънчева светлина, и трайност 7-10 дни при най-добри условия, разбира се. Последно време нищо не се задържа върху ноктите ми за повече от 4-5 дни, но това е друга история вече))

Иии... ето го, любимеца :)


OPI Lincoln Park At Midnight


6 коментара:

  1. Красив лак, страхотни снимки!

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотен цвят, хубави нокти (рядко го казвам) :D и снимките със сливите също страшно ми харесват!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хах, благодаря)) Фотографа (сестра ми) пък се оплака на няколко пъти, че не са ми фотогенични ръцете (!). Май сливите са излезли по-добре :D:

      Изтриване
  3. И сливите и ноктите ти са излезнали перфектно на снимките!А цветът е много интересен!

    ОтговорИзтриване