събота, 31 май 2014 г.

Фон дьо тен Pure Foundation by H&M

Доста често големи модни брандове лансират не само дрехи и аксесоари, но и козметика (веднага се сещаме за Dior, Chanel, YSL и т.н.). Като говорим за масова мода - дори дрехи в най-често посещавани от мен магазини не винаги са от качествени/естествени материали, и просто не ми се мисли да пробвам и козметиката им. Наскоро срещнах гланцове за устни в Bershka. Хммм.


Разбира се, има изключения: по чиста случайност в ръцете ми се оказа фон дон дьо тен на модна компания H&M в оттенъка 12 White Sand: приятен и сполучлив сувенир от Амстердам от скъпа Ванина за... по-малко от 2 лв. 


Почти цяла зима и пролет прекарах с него, но първо дълго отлагах момента на проба. Може би от притеснение да ми се потвърдят опасенията за качеството му, или пък обратното - да подриви формула скъпо=качествено, заседнала в главата ми. Оказа се добър, много добър.

Pure Foundation by H&M White Sand
Оттенък 12. White Sand 


Pure Foundation by H&M 12 White Sand
Снимката се увеличава
Текстура: течна, лесна в нанасянето дори с пръсти (не използвам четка).
Покривност: средна - виждат се белезите ми от акне, за по-равен релеф на кожата ще е идеален.
Трайност: средна до висока - издържа върху бързо омазняващата ми кожа до края на работния ден, но за излизане вечерта трябва да си освежавам лицето с пудра. Момичета със суха кожа ще останат по-доволни :)

Цена: 7 EUR (по време на разпродажба може да стигне до ~1 EUR)
Опаковката беше от запаян полиетилен, нищо особено, обаче се виждаше, дали е отваряна.

Предимствакачествено и бюджетно, по-бюджетно не съм ползвала. 
Недостатъци: доста течен продукт, понякога се разтича по капаче при отварянето - не че ще ви захаби всичко наоколо, просто е неикономично. Ако вземем в пред вид цената му, не е кой знае каква парична загуба.

Стои много естествено и натурално, донякъде полупрозрачно - както е обещано върху опаковката, плюс много ми пасна като оттенък. 

Pure Foundation by H&M 12 White Sand

Pure Foundation by H&M 12 White Sand
Слива се идеално с кожата
Количеството на продуктa е останало точно колкото за суотч, затова отива направо в коша - намерих му чудесен заместител с SPF 15 фактор за лятото.

Повторна покупка? Определено да! Ако успея да го намеря някъде, разбира се :D

4 коментара:

  1. Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Даа, определено е минус, че не се предлагат козметични продукти на марката в България: и аз съм виждала страхотна палитра сенки H&M... Дори ако не пътувам в близкото бъдеще, все пак се надявам на още приятни сувенири от приятелки :)

      Изтриване
  2. Изглежда много добре! Страшно много искам да пробвам козметичните им продукти (сенки, червила иии всичко), предлагат страхотен набор от цветове! Много жалко, че не се предлагат в БГ :(
    www.artennviu.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. От октомври месец вече са по магазините :) Дано да внасят и фдт - още не съм проверявала...

      Изтриване