четвъртък, 15 май 2014 г.

Руж - Mac Rosy Outlook

Винаги съм в търсене на идеалния Парфюм, Фон дьо тен и Руж. С голяма буква, да. Защото играят най-важните роли за избрания от мен образ било то за през деня или за вечерно излизане.
За руж мога да кажа 2 думи: първо, ако ви се струва ненужна част от ежедневния грим, неизискваща инвестиции, доста грешите; второ, че ако е прекален или грешно подбран/сложен, може и да го развали.

Нямам естествена руменина по бузите, много ми е безкръвно лицето по принцип, а особенно след матиращ фон дьо тен то представлява една маска. Хубава четка и руж ми помагат да скулптурирам лицето си като подчертая скули. Нанасям го веднага след пудра след леко потупване с четката об ръка, за да падне излишния продукт.

Без да експериментирам и да пръскам пари за четки в опити и сравнение, по съвети на youtube бюти-гурута (и сестра ми :D) преди около 2 години си взех една от най-добрите – четка на американска марта Sigma Makeup: Large Angeled Contour F40. Лесна в използване (по принцип не съм сръчна в гримирането), миене и поддръжка и определено си заслужава парите.
За жалост, на последния ми руж от Inglot му се счупи опаковката след изпускане, а самият продукт се натроши. След залепването със спирт не му се промениха качествата, просто спрях да получавам удоволствие от използването му + стана труден за транспортиране при пътуванията (btw метода работи и за счупени пудра, сенки). Когато почти свърши, веднага му намерих замяна, и то каква! 

За зимния и пролетен период търсех матов, неутрален, пигментиран руж в натурален розов нюанс: понякога от старание прекалявам с ружа хах. Без да трия целия грим, оправям го  отново с пудра и четка - с кръгови движения разтривам художеството си, за да не изглежда толкова концентрирано.

Обърнах се направо при консултант в магазина на MAC в The Mall за помощ в избора: имат огромно разнообразие от матови ружове с професионално качество. 
Спрях  се на MAC Rosy Outlook – 47 лв/6 g – за да съм сигурна, ги помолих да ми сложат върху лицето от избрания продукт: след премахването на моя грим бяха използвани изцяло техни продукти, включитено и ружа, който си харесах. Веднага го включих в коледния си списък с желания заради фина текстура, естествения, свеж и здрав вид, който придава на кожата ми. Намерих го под елхата, хохо :)


MAC Rosy Outlook Rouge


Mac Rosy Outlook Rouge
Със изкуствено осветление


MAC Rosy Outlook

MAC Rosy Outlook

Всички използвани продукти по време на пробния грим се записват от консултанта на MAC: дори ако забравите, какво сте си харесали, лесно се припомня с един поглед. Важи и за Clinique&Estee Lauder – доста ми улесняват покупката. Добре е да се поразходите под естествената светлина, защото лампите и осветлението в козметичните магазини могат да ви подлъжат – прекарайте поне няколко часа навън, преди да направите покупка. Пък и никой не ни натиска да купуваме в същия ден, нали?


MAC Rosy Outlook


Rosy Outlook е идеален за ежедневния грим за светлата ми кожа: ако обичате екперименти в грима, добре е да се сдобиете и с някой допълнителен, по-смел оттенък.

Mac Rosy Outlook
Върху слънчева светлина - иначе е по-забележим
Отдавна се заглеждам в бляскавите, потресаващи ружове на Benefit, представени в магазините на Sephora, но буквално преди няколко месеца лицето ми не беше за тях. Не можех дори периодично да си позволя нито бронзираща пудра, нито руж с минимален блясък заради прогресиращото акне (виждат се последствията му по бузите). За радост, овладях положението с помощта на д-р Маркова по съвет на Полина – това лято е време за екперименти!

5 коментара:

  1. Много нежно стои и ти отива :)
    http://mayaetsavieenrose.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотен цвят! Стои ти много нежно и естествено!
    www.artennviu,blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  3. Колко е прекрасеееен, ще си го сложа в уиш-листа <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Задължително! :) А и Mac понякога правят намаления - взех същия цвят за подарък на половинната му цена ;)

      Изтриване